Heips!

Nyt on noin 5 kuukautta takana elämäntapamuutosta. Painoa on lähtenyt 15 kiloa! Vaaka on silti vielä inhottavassa lukemassa, 105 kilossa. Mutta minkäs teet - eivät nämä yössä katoa.

Huomenna on "läski"ryhmän viimeinen punnitus, 6 viikkoa sitä takana. Tai minulla on vain 5, koska olin ensimmäisen viikon reissussa enkä noudattanut sitä. En myöskään ahminut tai muuta sellaista. No, ahminut en koskaan olekaan vaan tiedän kyllä tarkalleen, että mistä nämä kilot ovat tulleet - syömällä ja tissuttelemalla.

Huomisen jälkeen meinaan välittömästi ilmoittautua seuraavaan ryhmään. Itse joudun muutoin elämäni suunnittelemaan opiskelujen, kodinhoidon ja lasten harrastusten ympärille niin on oikein toivottavaakin, että joku kertoo montako kertaa viikossa treenaan mitenkin ja mitä syön. Kiitos, sopii!

Nyt käyn salilla 3 kertaa viikossa, yhteen salitreeniin kuuluu vielä sokerina pohjalla H I I T-treeni. Lisäksi kerran viikossa  p a c e, z u m b a tai vastaava sykkeen korkealle nostava ja minä olen kahdesti ollut nyt z u m b assa. Lisäksi vielä kahdesti viikossa teen pitkän, matalasykkeisen kävelylenkin, 6-8 kilometriä, riippuu aikataulusta. Venytelläkin pitäisi ehtiä, joten teen sen usein salin jälkeen vaikka tiedän, että tehokkainta se olisi vasta 1-1½ tunnin kuluttua.

Yksi lapsistani kysyi, "että koska sä, äiti, laihdut?", niin vastasin siihen, että "seuraavana syntymäpäiväni huhtikuun lopussa 2014 olen paljon pienempi, sitä ennen ei kannata kysellä ja ihmetellä".

Näillä mennään, tavoitteena normaalipaino ja siinä pysyminen. Tämä on loppuelämän juttu, vaaka tulee olemaan ystäväni ja viholliseni, mutta totuudenkertoja. Kuitenkaan en anna sen elämääni hallita vaan kun olen päässyt tasolle painonhallinta, niin olen itselleni armolleni. Siihen asti olen inhottava vieraaksi kutsuttava, kun en mene kylään.....

Heippa!

Terveisin pienenevä Paksukainen