Kaunis aurinkoinen syyssää, aamulla oli jo pieni pakkanen.

Kävin tuossa aamulla vaa'alla, lukema on nyt miinus 17 kiloa, jessss! Kävin myös salilla ja tekemässä hiit-treenin. Läskiä palaa sen hiitin ansiosta liki vuorokausi tehokkaasti. Sopii minulle, kiitos!

Se läskiryhmä loppui parisen viikkoa sitten, eikä jatkoryhmää saatu kasaan. Hittolainen, ne kaikki muutkin naiset oli ihan yhtä lailla sen tarpeessa kuin minä. Mutta se oli selvää, että motivaatiota ei ollut juuri kenelläkään minua lukuunottamatta - sitä riittäisi vaikka jaettavaksi asti.

No, ryhmää ei siis tullut. Mitäpä sen silti on väliä, en tarvitse ryhmää, koska teen tämän itselleni ja omalle perheelleni, en muille. Nyt perjantaina minulla on ensimmäinen kerta personal trainerin kanssa. Sovittiin, että kerran kuussa tehdään mittaukset, katsotaan syömiset ja saliohjelma. Minulle sopii niin loistavasti se, että joku sanoo montako kertaa viikossa urheilen mitenkin ja mitä syön. Muuten saan kuitenkin täällä arkea ja opiskeluja sumplia miten vaan lähes itsekseni.

Aamulla söin kaurapuuroa leseillä, raejuustolla ja mehukeitolla. Salin jälkeen join proteiinijuoman ja söin banaanin. Pian syön kalakeittoa (kirkas liemi, ei lihaliemikuutiota) sekä otan salaattia runsaasti sekä kruunuvihanneksia. Päivällinen on varmaan samanlainen. Päivän välipala on rahkaa ja marjoja, samoin iltapala. Lisänä on kalaöljyä, monivitamiinia ja magnesiumia. Niillä pääsee alkuun, tietäisittepä mieheni lisät!

Hyvää lokakuun puolta väliä, ja tsempit muille kilojen kanssa painiskeleville. Yksin ei tarvitse olla ja apua kannattaa pyytää aina!

Terv paksukainen